Herritarren eskaerak Hezkuntza
Eu

EPEko azterketa gainditzen ez duenari ez zigortzea.

2018.eko abenduak 08
89 %alde
18 boto (16/2)

Garbi dugu OPE sistema honek ez dituela irakasle trebatu eta prestatuenak ematen. Berdintasuna, merituak eta gaitasuna kontuan hartzen dituen sistema bat nahi badugu, ezin dezakegu eman horrelako garrantzia irakasleen konpetentziak ebaluatzeko baliagarria ez den ereduari.

Aldeko argudioak
  • Azterketa subjetibo batean oinarritutako ebaluatze sistemaren kontra nago. Irakasle bakoitza egoera pertsonal ezberdin batean dago, eta arrazoi bat edo beste dela medio, ezin daiteke urteetan horrenbeste kilometroren ondoren lortutakoa esperientzia galtze
    2018.eko abenduak 08
  • Zertarako hainbeste diplomatura, lizentziatura, master, gradu...?? Eta gero azterketa batean gure etorkizuna jokoan?? Gure ikasleei konpetentziak, ebaluazio jarraiak...ta guri guztiz kontrako frogak, funtzionaltasunik gabekoak?
    Autokanporatutako erabiltzailea
    2018.eko abenduak 08
  • "¿Alguna vez se han preguntado en qué consiste la verdadera educación? ¿Es la verdadera educación aprobar unos cuantos exámenes, encontrar un empleo, y bregar durante toda la vida?". Jiddu Krishnamurti.
    2018.eko abenduak 09
  • Espezialitate desberdinetako temarioak desberdinak badira. Azterketan ematen dituzten puntuek ezin dute balio beste zerrenda baterako. Ez da bidezkoa.
    2018.eko abenduak 10
  • Ez delako bidezkoa ordezko berriak albo batera utzi
    2018.eko abenduak 11
Gehienez 255 karaktere
Kontrako argudioak
  • Nola izan liteke irakasleek hain gaizki idaztea, eta ez lotsatzea?
    2019.eko martxoak 05
Gehienez 255 karaktere
3 iruzkin
  • Faceless avatar thumb 70
    Zerbait esan nahi duzu?… iruzkindu eskaera hau
  • 2019.eko urtarrilak 09

    Estimados miembros del departamento de educación.
    La OPE está diseñada y pensada para repartir una serie de plazas en diferentes especialidades, con temarios diferentes y exámenes diferentes. Valorar el hecho de aprobar la OPE para gestionar las listas de sustituciones solo puede ser justo si las listas estuviesen separadas por especialidades. Si apruebas el examen de música, demuestras unos conocimientos que valen para ser maestro de música. Si apruebas el examen de educación primaria, demuestras unos conocimientos necesarios para ser un maestro de primaria. Por consiguiente, si los puntos que alguien saca por aprobar el examen de música sirven, después de las rebaremaciones, para la lista de primaria no se cumplen los principios de igualdad, merito y capacidad.
    Un saludo.

  • Hezkuntza
    2019.eko urtarrilak 09

    Herritar agurgarria,
    Zure eskaeran hizpide duzun gaia, sindikatuekin aztertzen ari den proposamen bat da, eta zehaztu gabe dago zein pisu emango zaion Lan Eskaintza Publikoa gainditzeari. Dena den, argitu beharrekoa da, neurri honekin ez zaiola inori kenduko lan-esperientziagatik aitortua zaion puntuazioa. Alderantziz baizik, orain arte esperientziari emandako aitormena mantendu egingo da, eta horri gehituko zaio Lan Eskaintza Publikoa gainditzeagatik lorturiko puntuazioa. Izan ere, argi baitugu bidezkoa dela LEPa gainditu izana baloratzea.
    Mila esker zure ikuspuntua atari honen bidez partekatzeagatik.

  • 2018.eko abenduak 10

    Astakeri hutsa, zentzu gabeko gauza bat da. Non gelditzen da gure esperientzia? Urteak ta urteak leku batekin bestera, oso urrun bizitzen, 1/3 ak egiten edozein lekutan puntuak besterik ez lortzeko?? Hau errespeto falta handi bat da. Gainera azterketa gustiz subjektiboa da, ez da gardena, eta arkaikoa da. 25 punto 4 urteko esperientzia da!!! Ezta pentsatu ere. Dana galdu ahal dugu egun batean.