Bideoak Lehendakaritza Itunes
bilaketarekin bateragarritasunak topatu dira transkripzioan. Klika ezazu aurrerapen-barraren marka gorritan zure burua kokatzeko.
(*) Azpititulazio-zerbitzu hau sortzen da probetako software bertsio batekiko automatizatutako eran. Barka itzazue akatsak.

Deustuko Unibertsitateko 2019-2020 ikasturtearen irekiera-ekitaldian izan da buru Lehendakaria

2019.eko irailak 18
Transkripzioa
(saludos)
(música de fondo)
(inaudible)
Eusko Legebiltzar buru andrea eta Sailburuandrea, eta zuekin batera zaudeten
herri agintari etaherri ordezkari guztiok.
Euskadi Hego Euskal HerrikoUnibertsitateetako Errektore eta
goi-ordezkariok,
Jesusen Lagundia-ren etaElizbarrutiaren goi ordezkariok,
Unibertsitatearen Kontseilu kideakzaretenok eta Deustuko Unibertsitateko
klaustralak zareten guztiok, jaunandreok, egun on.
Eider Landaberea, Idazkari Orokorrak,aurreko ikasturtearen Memoria aurkeztu digu.
Lourdes Villardón doktoreak, hasierakohitzaldia irakurri du. Errektore jaunak
egungo helburu eta erronken berri emandigu. Eskerrik asko zuen hitzengatik eta
denoi, Deustuko Unibertsitatearenikasturte hasiera ekitaldi hau
partekatzeagatik.
Unibertsitatea ere auzolana bada. Guregizartearen etorkizunerako eta gure
gazteen aukerentzako “Unibertsitatesistema” oinarri sendo bat da. Erakusten
duzuen gertutasuna eta auzolanerakoprestutasuna, benetan eskertzekoa da.
Hemos compartido y aprobado el Plan delSistema Universitario Vasco 2019-2022.
Contamos con una estrategia propia yavanzada que aborda educación de
excelencia, innovación, investigación ytransferencia, internacionalización
y valores. Este Plan es un esfuerzocompartido. El Gobierno Vasco aporta 32,5
millones de euros en 4 años paraavanzar en unos objetivos claros.
Formación Dual que tiende un puente decercanía con el mundo profesional y
de la empresa.
Cogeneración de talento altamentecualificado y con mayor empleabilidad.
Investigación de excelencia quefortalece las capacidades internas,
la colaboración internacional y la contrataciónde personal investigador en formación.
Oinarrizko eta goi mailako hezkuntzalehen mailako herri erronka bat da.
Unibertsitate, Erakunde, Enpresaeta Gizarte osoarentzako erronka.
Garrantzi bereziaematen diot ideia hori.
Onartzen badugu, konturatuko garaindarrak elkartzen bakarrik lortuko
dugula erronka hau aukeraetorkizuneko aukera bihurtzea.
El modelo Deusto de formaciónes un compromiso.
Un compromiso de la Universidad y susprofesionales con su alumnado y con el buen
desempeño de su misión principal: laformación personal y la capacitación integral.
Deusto impulsa la creación de redesy proyectos de colaboración internacional.
Una apuesta de largo recorridofundamentada en el prestigio y la
generación de relaciones de confianza.Deusto participa en el fortalecimiento
de la transferencia a través de lacolaboración con la Red Vasca de
Ciencia, Tecnología e Innovación, enparticular, los Polos de conocimiento Erronka.
Lourdes Villardón nos ha hablado enla lección inaugural de investigación y
educación. Nos ha puesto ante el reto dela colaboración. Ha citado el binomio
ciencia–práctica y producción–consumo.La investigación educativa es
un espacio para la colaboración.
Conforma un bien público que debeofrecer información para la toma de
decisiones. Su propuesta es aplicar enmayor medida las evidencias científicas
a las políticas y prácticas educativas.Hoy hablamos de brecha digital o
brecha salarial, además de las brechastambién planteadas. Y esta propuesta nos
alerta sobre las brechas entre lacomunidad investigadora y la profesional.
Deustuko Unibertsitatearen ibilbideoparoa ezaguna da, baina gaur,
etorkizunari begira aritzen delaerakutsi digu.
Bere oinarria sendoa da: balioetanirakastea eta gizartearen aldeko
bokazioa areagotzea.
Ikasketen bidez helburua da gaztebakoitzari lanabesak eskaintzea,
ikuspegi profesionala, humanista etaetikoa uztartuz.
Deustuko Unibertsitateaknazioartekotzean egiten ari den
ahalegina ere ezagutu dugu. Talentuaprestatu behar da, mantendu eta erakarri ere.
Esta pasada semana el Gobierno Vasco haparticipado en la Cumbre ARC 2019 en
Cardiff, Gales. Hemos compartidopropuestas y avances en materia de
investigación educativa.
La respuesta constructiva es cercanía ycolaboración para el desarrollo y
aplicación de la investigación deexcelencia en el ámbito educativo.
Compartimos el compromiso de desarrollarel potencial de nuestro colectivo
investigador para generarmás y mejor conocimiento.
Compartimos la base de la formación envalores, el compromiso social y la
misión de proyección global de lajuventud que se forma en la Universidad.
Bukatzeko.
Espainian hauteskunde berriak deitu dira.
Bost hilabete galdu dira.
Bizi dugun egoeraren zailtasunakezagututa, hau berririk txarrena da.
Gelditzen den denbora alferrikez galtzea espero dut.
Proposamenak eta konponbideak eskaintzeaespero dugu. Horrela ulertzen dugu
politika Euskadin eta horrelamantentzen saiatuko gara.
Estamos abocados a unnuevo escenario electoral.
No voy a valorar más el proceso que, enestos cuatro años nos ha traído hasta aquí.
Pero la falta de diálogo con voluntad deacuerdo por parte de los responsables
políticos no es una buena noticia.Solo pido que el periodo que nos
queda se utilice para proponer solucionesy no para repartir culpas.
La representación que nos otorga laciudadanía nos obliga a entender la
acción política como servicio yrespuesta a las necesidades sociales.
Este es el modo de hacer política quevoy a seguir defendiendo.
Entre todas y todos tenemos queconseguir que Euskadi sea un espacio de
entendimiento y confianzapara seguir avanzando.
Beraz, bukatzeko eta azpimarratzekoDeustuko Unibertsitatea gizartearekiko
konpromisoa erakusten ari da.
Aurrera egin behar dugu, auzolanean.Norabide honekin,
eta honela, ematen diot 2019-2020 DeustukoUnibertsitateko ikasturte berriari hasiera.
Y con esto declaro abiertoel curso académico 2019-2020
de la Universidad de Deusto.
Eskerrik asko eta ikasturteoparoa izan dezazuela.
Oraindik ez dago iruzkinik
  • Faceless avatar thumb 70
    Zerbait esan nahi duzu?… iruzkindu bideo hau
Ekitaldiko kargudunak