Herritarren eskaerak Hezkuntza

Hezkuntzako Lan Eskaintza bertan behera uztea

2020.eko martxoak 24
83 %alde
265 boto (219/46)
Sentitzen dugu baina jadanik ezin duzu parte hartu.

Kaixo,

"Bigarren Hezkuntzako irakaslea izanik oposaketa prestatzen ari naiz". Perfil hau askok betetzen dugu.

Hezkuntzara egokitutako urruneko teknologia ohiko jardunean erabili arren (Classroom, Flipclassroom,...) aurrez aurrekoan egiten dugu lan pertsonalizatuaren jarraipena; hala nola, etxerako lanen jarraipena, zalantzen argipena, aniztasunari erantzuna, behar berezia duten ikasleekin saio bereziak edota lankideekin koordinazioa (espezialistak, zuzendaritza, mintegia).

COVID19ak eragindako itxialdiaren ondorioz aurrez aurreko hori desagertu egin da eta telematikoki egitea egokitu zaigu. Honek lan karga izugarri handitzea ekarri du, honako arrazoiengatik (besteak beste):
- saioetan azaldu beharrekoak azaltzeko bideoen grabazioa egitea.
- ikasleek funtzionamendua ulertzen dutela ziurtatzeak (etxerako lanak, entrega-lanak, konexioak,...) etengabeko atzerapena eragiten du eta beraz saioen luzatzea.
- ikasleek helarazten dizkiguten zalantzak (ohiko egoeran guztien aurrean egingo lituzketenak) banan banan erantzutea.
- bakoitzaren etxerako lanak zuzentzea telematikoki.
- behar bereziak dituzten ikasleekin bakarkako konexioak egitea (meet plataformaren bidez). PT, hezitzaile, HIPI, orientatzaile eta ikasketa buruarekin koordinatu behar den lana da hau gainera.
- konektatzen ez direnen jarraipena egitea guraso eta tutoreekin.
- ohiko koordinazio lanak (mailako irakasle paraleloak, mintegi batzarrak,...) luzatu egiten dira sarearen gainkarga dela eta.

Egoera honen aurrean, bi aukera ditugu:
a) norberaren lan jardunari heltzea eta aisialdian oposaketak prestatzen jarraitzea. Honek ikasleen beharrizanak ez erantzutea ekarriko luke, hezkuntza kalitatearen kaltetan.
b) oposaketak ez prestatzea eta ikasleei behar bezala erantzutea, nahiz eta lan jarduna bikoiztu.

Bata edo bestea aukeratu behar izatea ez da justua. Batez ere, oposaketak datorren urtera arte atzeratzeko aukera dagoenean. Ikasleak erdigunean jarriz, haiek babestea lehentasuna dela kontuan hartuta, horretara dator nire eskaera:

Bertan behera utzi ezazue hezkuntzako lan eskaintza. Atzeratu ezazue 2021erako.

Mila esker,

Aldeko argudioak
  • Hemendik ekainera bitarte osasun baldintzak bermatzea ezinezkoa dela deritzot.
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dira betetzen baldintzak prozesua aurrera eramateko. Larrialdi egoeran gaude: irakasleak lanarekin jarraitzeko jardunaldiak luzatzen, noiz bukatuko den jakin gabe eta, agian, ekainean egiteko aukera errealik ez da egongo. 2020an EZ!
    2020.eko martxoak 26
  • Motivos de seguridad para la salud
    2020.eko martxoak 26
  • Ez dago baldintzarik oposaketak egiteko, ez etxean, ez BECen, ez inon
    2020.eko martxoak 26
  • Ezinezkoa delako egoera honetan ikastea.
    2020.eko martxoak 26
  • Por falta de tiempo para preparar de la mejor manera posible el examen.
    jsc
    2020.eko martxoak 26
  • Covid 19
    2020.eko martxoak 26
  • 3 umeekin etxean sartuta....ezin da ezer egin.Horretaz gain....20 urte interinitatean egonda, "fraude de ley" egoeran nago, Ope'a berez ere, legez kanpokoa delako.Europear legeak bete daitezela.
    2020.eko martxoak 26
  • Gaur egun ezin da bermatu ekainean egiteko aukera egongo denik
    2020.eko martxoak 27
  • Estamos dando lo mejor de nosotros atendiendo a nuestros alumnos. La EPE debería de ser algo secundario en estos momentos si somos buenos profesionales y dedicar todo nuestro esfuerzo en atender lo mejor posible a los alumnos.
    2020.eko martxoak 26
  • Baldintzarik ez dagoelako. Bizitzak erdigunera!
    Han
    2020.eko martxoak 26
  • Osasuna Eusko Jaurlaritzaren konpententzien gainetik dagoelako. Lan telematikoa, familia eta EPErako ikastea ezinezkoa delako.
    2020.eko martxoak 26
  • Ikasteko egoera txarrean gaudelako
    Mai
    2020.eko martxoak 27
  • Bidezkoena iruditzen zaidalako
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera berezia honetan ikasteko ezintasuna
    2020.eko martxoak 27
  • Gainezka gaude ezinezkoa da ikastea.
    2020.eko martxoak 27
  • No se dan las condiciones para que los aspirantes puedan estudiar, además de la incertidumbre creada.
    2020.eko martxoak 27
  • Lan karga handia eta baldintzak ez dira onak.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan ez gaude prestatuta oposaketak prestatzeko, gure lana ondo egin nahi baldin badugu
    Autokanporatutako erabiltzailea
    2020.eko martxoak 27
  • Familia arazoak
    2020.eko martxoak 30
  • Ezin ikasi egoera honetan.
    2020.eko martxoak 26
  • Ez dira baldintzak betetzen
    2020.eko martxoak 26
  • Konfinamendu egoerak ez ditu ikasteko baliabideak bermatzen.
    2020.eko martxoak 27
  • Seme-alabak ganoraz atendidu edo ikasi, biak egitea ez dago....
    2020.eko martxoak 27
  • Oso zaila da egoera honetan ikastea, lan karga asko dugu.
    2020.eko martxoak 27
  • Ume txikiekien etxean ezinezkoa da ezer ikastea.
    2020.eko martxoak 27
  • Lana (etxekoa eta lanekoa)laukoiztu digun egoera honek ez dugu denborarik uzten oposaketetarako ikasteko.
    2020.eko martxoak 27
  • Ezinezkoa dalako ikasleen jarraipena , familiako betebeharrak egin eta oposaketa baterako behar den dedikazioa antolatu.
    2020.eko martxoak 27
  • Umeak etxean ditugunon eskubidea urratzen ari da, egoera honetan prozesua aurrera eramateak ez du bermatzen parte hartzaile guztiok baldintza berak izatea.
    2020.eko martxoak 27
  • Ez da momentua
    2020.eko martxoak 27
  • Ez da baldintza egoki ez justurik ematetan Ekainean azterketa egiteko.
    2020.eko martxoak 28
  • Covid19 dela eta, klaseak online eman ahal izateko material berri pila bat sortu behar dugunez, ez daukagu oposaketak prestatzeko denborarik. Gainera gutariko batzuk honi senideen Bat gaixorik izatearen ardura izan dezakegulako.
    2020.eko martxoak 29
  • Ezinezkoa da gauden egoeran eta eperik gabe ondo prestatzea
    2020.eko martxoak 30
  • No son circunstancias propicias para ańadir el estrés del futuro trabajo a miles de familias
    E
    2020.eko martxoak 26
  • TJUEk onartu duen moduan, langileek pairatzen dugu lege iruzurra, Epe hauek ez datoz bat gure egoera txarrarekin
    2020.eko martxoak 26
  • Osasun larrialdi batean gaudelako
    2020.eko martxoak 27
  • Honela ezin ditugu oposaketak ondo prestatu
    Ira
    2020.eko martxoak 26
  • Esandakoarekin erabat ados nago eta egoera ikusita osasun aldetik ere arriskutsua dela deritzot.
    2020.eko martxoak 26
  • Osasun-larrialdi egoeran egonda baldintzak aldatu egin direlako. Urte guztian zehar ikasten egon arren, asko eta asko garelako itxialdi egoera honetan ikasi ezin dugunak. Oposizioak aurten ez! Pertsonak erdigunera!
    2020.eko martxoak 27
  • Baldintzak zeharo aldatu dira. Segurtasuna bermatu behar da eta konfinamendu garaian ikastea oso oso zaila egiten da.
    2020.eko martxoak 27
  • Kondizioak ez dIra aproposak EPEa buruzeko. Joku Olinpikoak bertan behera utzi dituzte eta EPEa aurrera doa? Zoramena da!!
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honek ez du zer ikusirik ikasten daramagun denboraren, nik 1 urte daramat ikasten. Baina orain ez dira baldintzak betetzen eta gaurko egunek ekaineko oposaketak baldintzatzen du.
    2020.eko martxoak 28
  • COVIDa dela eta, ez dira OPEak aurrera eramanteko baldintzak betetzen.
    2020.eko martxoak 26
  • Egoera honetan malgutasuna eskatzen zaigu guri..eta zuek? baldintza hauetan ikastea oso zaila da. Eta bestetik, BECen denoi elkartuko gaituzue?
    u
    2020.eko martxoak 26
  • Baldintzak aproposak ez dira betetzen
    2020.eko martxoak 27
  • Covid-19
    2020.eko martxoak 27
  • Ezinezkoa da egoera honekin ikastea
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dauka ez hankarik ez bururik aurten egiteak
    2020.eko martxoak 27
  • Arrazoi askorengatik, TJUEek esandakoa ez delako betetzen, orain ditugun lan eta familia baldintzak ez direlako ikasteko egokiak eta denetatik garrantzitsuena osasun baldintzak EPEaren aurretik jartzea.
    Z.
    2020.eko martxoak 27
  • Osasuna dugulako jokoan. Osasun mentala.
    2020.eko martxoak 27
  • Osasuna
    2020.eko martxoak 27
  • segurtasun arrazoiak, eta baldintza desegokiak
    ni
    2020.eko martxoak 27
  • Alarma egoeragatik
    2020.eko martxoak 29
  • Egoera honek baldintzak aldatu dituelako. Norberak kudeatu beharreko egoera ezberdin asko sortu dira (zaintzak, gaixotasuna, langabezia...) eta horrek abantaila eta desabantaila handiak sortu dituelako.
    Iwi
    2020.eko martxoak 26
  • Ez dira baldintzak betetzen.
    2020.eko martxoak 26
  • Por motivos de salud. No es seguro y es innecesario arriesgarse.
    2020.eko martxoak 26
  • Baldintzak asko aldatu dira.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan ikastea oso zaila delako
    2020.eko martxoak 27
  • Ez da unea. Ziurgabetasun egoera honetan Hezkuntza Sailak atzeraezinak diren gaiak betetzera bideratu beharko lituzke bere indarrak. EPEa datorren ilasturean berdin berdin egin daiteke.
    2020.eko martxoak 27
  • Bi umeekin etxean sartuta eta lan bikoitza egiten... Ezinezkoa
    2020.eko martxoak 27
  • Osasuna lehenengo dagoelako eta oposaketa batzuk, momentu honetan gizartean dagoen arazoarekin konparatuta ez dekielako garrantzirik orain!
    2020.eko martxoak 26
  • Ez dira EPEa prestatzeko baldintzak betetzen, ez behintzat zaintza lanetan jardun behar dugunontzako. Orain ere bada bizitzak erdigunean jartzeko unea!
    2020.eko martxoak 27
  • Gure lana irakasle eta tutore moduan gauden egoeran egiteak dakarren esfortzu eta denborarekin eta familia zaindu beharrarekin ezin delako Eperako ganoraz ikasi.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan guztiz ezinezkoa da ikastea, seme-alabak etxean, gure lana aurrera atera... pentsatu pertsonengan ez gara zenbaki soilak!!!
    2020.eko martxoak 27
  • No es posible compatibilizar el teletrabajo, con la familia ( hijos y padres mayores) y la preparacion de la ope. Que no nos tomen el pelo!
    2020.eko martxoak 27
  • Nahiz eta abendutik ikasten ibili, gaur egun ez dira segurtasun baldintzak betetzen , ezta etxean seme-alaba txikiekin ikasteko baldintza ere
    U.A
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan ezin da ikasi.
    2020.eko martxoak 27
  • 2020 egitea ezinbesteko bada abenduan egin dezatela, dena lasaitzen denean.
    2020.eko martxoak 27
  • Etxeko haurren zaintzak eta telelanak ez digu oposaketak prestatzeko denborarik uzten.
    2020.eko martxoak 29
  • Egoera hau ez da batere ona ikasteko. Lan bikoitxa dugu eta
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan ikasteak presio eta gainkarga handia supotzatzen dituelako
    2020.eko martxoak 27
  • Prestaketa guztia zapuztu du egoera honek.
    2020.eko martxoak 27
  • EPEa atzeratzea egoera honetan ezinbestekoa ikusten dut, nahiz eta ondo prestatuta daukadan arren ez dut egokia ikusten 2020an egitea. Edo gutxienez urte amaiera izan dadila egoera hau benetan bideratu denean.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan, irakasleok lan-karga handiagoa dugu, eta ezin dira oposaketak prestatu. Egoera orokorrak ere ez du laguntzen, noski,
    2020.eko martxoak 27
  • Covid-19
    2020.eko martxoak 27
  • Osasuna lehenengo. TJUEk esandakoari kasu egin.
    2020.eko martxoak 26
  • Por riesgo de contagio
    2020.eko martxoak 27
  • Momentu honetan ezin delako ziurtatu ekainaren 20an hain azterketa jendetsu bat egin ahal izango denik.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera dela eta ikasteko ezintasuna, ekainean jendetsa batzeak suposatuko lukeen arriskuagatik ere bai.
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dago bermatuta denon segurtasuna. Gainera, egoera honetan daukagun lan larga ez digu denbora usted orain arte bezela oposaketak prestatzen jarraitzeko.
    2020.eko martxoak 27
  • Umeekin etxean ikastea ezinezkoa da
    2020.eko martxoak 27
  • A
    2020.eko martxoak 27
  • Oposaketak prestatzeko beharrezkoa zaigun egoera emozionala bermatzeko baldintzak betetzen ez direlako
    2020.eko martxoak 27
  • Behar den moduan egiteko baldintzak ez direlako betetzen
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera berezi honetan ezin dira oposaketak prestatu.Ikasleen beharrak asetu behar dira.
    2020.eko martxoak 27
  • Salbuespeneko egoera honen aurrean familiak erdigunean jarri behar eta ez epea.
    2020.eko martxoak 27
  • COVID-19
    2020.eko martxoak 27
  • Debido a la situación tan complicada que se está viviendo. Se están dando situaciones de estrés familiar que impide estudiar de manera adecuada
    2020.eko martxoak 28
  • No se cumplen las condiciones mínimas para poder prepararla adecuadamente.
    2020.eko martxoak 27
  • Egoera honetan, seme-alabak etxean ditugunok eta lanean gabiltzanok ezin dugulako azterketa prestatu, ikasturte osoan zehar ikasten egon garen arren.
    2020.eko martxoak 27
  • Gure osasuna ziurtatzerik ez badago eta hala ematen du, hurrengo urtera atzeratzea da egokiena.
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dira baldintzak betetzen. Osasun aldetik oso arriskutsua izan daiteke, eta bestalde unibertsitatean sartzeko probekin bat egingo dute. Zer egingo dute irakasle horiek?
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dago jakiterik noiz arte iraungo duen covid-19ak eragindako alarma egoera. Oposaketak prestatzeko denbora behar da, eta atzeratzeko aukera izanda ez da bidezkoa azken unera arte ez erabakitzea oposaketak egongo diren ala ez
    2020.eko martxoak 29
  • GURE ikasleei arreta lehentasuna dauka, ezin dugu gauza biak batera egoera honetan.
    2020.eko martxoak 30
  • Egoera honek ezinegon handia sortzen du, eta horrela ez dago ikasterik.
    2020.eko martxoak 30
  • Ez dira baldintzak betetzen
    2020.eko martxoak 30
  • Egoera honetan ikastea ezinezkoa da eta ekainean milaka pertsona elkartzea are zailagoa eta arriskutsuagoa oraindik guztion osasunaretzat
    2020.eko martxoak 30
  • Egoera larri honetan ez dira berdintasuna bermatzen dituzten baldintzak betetzen. Gainera arriskutsua izango litzateke osasun publikoarentzat ekainean milaka pertsona elkartzea.
    2020.eko martxoak 31
  • Ni ikasturte osoan egon naiz programazioa prestatzen eta gai-zerrenda ikasten. Izorratzen nau horrela ez izateak, baina gertatzen ari dena ere ulertu behar dugu, eta gure osasuna baloratu. Dagoeneko beste urte bat egongo da probak egiteko.
    2020.eko martxoak 31
  • Egoera ezohikoa da
    2020.eko apirilak 02
  • Etxean 2 umekin, 50 metroko etxea, emaztea lanean, ikasleak online atenditzen, semea etxekolanetan laguntzen, ikasteko denbora eta espazioa non??
    2020.eko martxoak 31
  • Nafarroan ere atzeratu diztuzte. Zerbaitegatik izango da, ezta?
    2020.eko martxoak 31
  • Coronabirus egoera hau ez da egokiena oposaketak prestatzeko.
    2020.eko apirilak 09
Sentitzen dugu baina jadanik ezin duzu parte hartu.
Kontrako argudioak
  • Ez da legezkoa prestatu dutenentzat
    2020.eko martxoak 27
  • ez da bidezkoa, denbora luzez ikasten aritu diren pertsona guztietan pentsatu behar dugu!
    2020.eko martxoak 27
  • Ez dut uste legezkoa denik epea atzeratzea batez ere ikasi dutenentzat
    2020.eko martxoak 27
  • Osasun baldintzak betetzen badira azterketa ekainean egin beharko litzateke. Asko gara, jardunaldi osoan lanean eta seme-alabekin etxean arratsaldeak eta asteburu osoak eman ditugunak azarotik ikasten.
    2020.eko martxoak 26
  • Asko gara urte oso ikasten daramagunak eta oposaketetan parte hartzen dugunon osasuna bermatzen bada aurten egin beharko liratekela uste dut
    2020.eko martxoak 27
  • Nire ustez OPEa urtean zehar prestatu ez dutenei oso ondo datorkie hau aitzaki gisa, kontzientzia aldetik hobeto ibiltzeko. Ez dut uste urte bete lanean egon denari asko kexkatuko dionik hilabete bateko egoera kaxkarra.
    2020.eko martxoak 27
  • Kurtso guztian zehar ikasten egon naiz. Ondo deritzot atzeratzea baina nahiago nuke LEP-a 2020 izatea.
    2020.eko martxoak 27
  • Urrirako izan behar da
    2020.eko martxoak 29
  • Ez da legezkoa prestatu dutenentzat.
    2020.eko martxoak 27
  • Ez da legezkoa ikasi dutenentzat
    2020.eko martxoak 27
  • Nere susmoa da bertan behera uztea eskatzen ari direnak ez dutela prestatu. Bestela atzeratzea eskatu beharko zuten, egoera lasaitu arte. Uztailean beharbada? Irailean? Baina nori interesatzen zaio OPEa ez egitea? Ikasi ez duenari.
    2020.eko martxoak 27
  • 2020.eko martxoak 27
  • 2 urte daramagu ikasten, edo batzuk urtebete, baita lan egiten eta gure familiak eta bizitza aurrera eramaten. Osasun baldintzak betetzen badira, ez dut uste hilabete pixkat lanpetuago egoteagatik aplazatu beharko direnik.
    2020.eko martxoak 26
  • Lanean egon naiz eta orain gainera gauza asko etxean prestatzen, baina lehenago ere; klaseak, oposaketak eta familia. Denborarik ez. Erraza da esatea etxean ez daukagula denbora, baina lanean bagaude ere ez. EZ da bidezkoa ahalegin hau egin dutenentzat.
    2020.eko martxoak 27
  • ez da bidezkoa egun guztietan ikasi dutenentzat
    2020.eko martxoak 27
  • Denboraldi handia eman dutenok ikasten
    2020.eko martxoak 28
  • Ez da bidezkoa ikasi dugunentzat
    2020.eko martxoak 30
  • Denbora pilo bat inbertitu digu ikasten orain bat batean bertan behera uzteko, es dago eskubiderik
    2020.eko martxoak 27
  • Betikoa, prestatu ez dutenei oso ondo datorkie bertan behera uztea, hau da saritzea ez duenari ezer egin eta kaltetu prestatu duenari
    2020.eko martxoak 27
  • 2020.eko martxoak 27
  • Los vagos a estudiar.Tiene gracia que digan que no se puede estudiar cuando lo único q luego puedes hacer es estudiar o ver la tv
    2020.eko martxoak 27
  • Urte bat denbora gehiegi da
    2020.eko martxoak 30
  • Ez delako justua urte osoa bere bizitza alde batera utzita (jornada murriztuak aukeratuta, beste edozein jarduera alde batera utzita...) eta oposaketen ikasketara dedikatu den jendea aurkezteko aukerarik gabe uztea.
    2020.eko martxoak 31
  • Es lógico un aplazamiento, pero no de un curso entero. Llevamos mucho tiempo estudiando y renunciando a muchas cosas para preparar esta convocatoria.
    Nai
    2020.eko martxoak 31
  • Bakarrik ikusten dut ondo atzerapena osasun kontuengatik baldin bada, baina inola ere ez urte osokoa. Gainera, urte osoko atzerapenak maisu-maistren EPEari eragingo lioke.
    2020.eko apirilak 03
Sentitzen dugu baina jadanik ezin duzu parte hartu.
28 iruzkin
  • 2020.eko apirilak 08

    Hezkuntza Saila:
    Erantzun honek ez nau asebetete.
    Alde batetik, modua ez dut gustuko izan: langileon ordezkariek jakin aurretik, prentsari jakinarazi diozue zuen erabakia, gazteleraz lehendabizi, gainera. Zehazki, gaur goizean Radio Euskadin, Uriarte andreari eginiko elkarrizketa baten bidez.
    Bestetik edukia bera: ezer gutxi esan duzue; atzeratu bai, baina ez noiz arte. Ziurgabetasun egoera berdinean jarraituko dugu denok, irailean, abenduan edo datorren urteko ekainean egingo dugun jakin gabe (atzeratzearen aldekoak eta kontrakoak ere).
    Orain arteko ildoa mantenduz, erabaki sendo bat hartu beharrean, erdizkako erabaki lausoekin jarraitzen duzue.
    Ondo izan,

  • Hezkuntza
    2020.eko apirilak 08

    Idoia agurgarria,
    Hezkuntza Sailak, alarma egoera berriro luzatuko dela ikusirik, eta gisa honetako hautaketa-prozedura batean osasun-segurtasuna uneoro bermatu beharrekoa dela jakitun, 2020ko Lan Eskaintza Publikorako lehen probaren eguna atzeratzea erabaki du. Dakizunez, ekainaren 20rako zegoen aurreikusia aipaturiko lehen proba. Erabaki honen berri gaur eman zaie hezkuntza sare publikoan ordezkaritza duten sindikatuei ere, Hezkuntza Sailarekin izan duten bilera telematikoan: http://tiny.cc/q33omz
    Mila esker zure ekarpena egin eta leiho honen bidez partekatzeagatik.

  • 2020.eko apirilak 07

    Zelako koinzidintzia! Gobernuak ez du eskaera hau erantzun bez! "Ordezkapenak berrezarri" eskaera ere ez...Boto gehien dituztenak dira gainera...zergatik izango da ba? Ze arraro...

  • 2020.eko apirilak 06

    No hay excusa para atrasar el proceso selectivo un año si las condiciones sanitarias son favorables. Los profesionales de la educación no deberíamos quejarnos cuando agobiamos constantemente a nuestro alumnado con evaluaciones. Si no sabes adaptarte al itinerario de aprendizaje el problema es tuyo.

  • 2020.eko martxoak 31

    Baldintza hauetan ezin da EPE 2020 antolatu:1. Ez-ohiko osasun egoera larriagatik (COVID-19).2. Uneotan ikasleei arreta eman behar zaielako (telelana).3. Etxeratuta gauden tarte honetan etxeko ardurak (seme-alabek) eta ikasteko espazio faltak nabariagoak eta karga handiagokoak direlako, EPEa ikasten eta prestatzen jarraitzeko tarte, espazio eta baliabideak ezinezkoak izateraino.4. Hemendik ekainera bitartean EPEa egiten den tokian (azken urteetan BECen, edo antzeko tokietan) nola bermatuko dira parte hartzaileen osasuna, zein neurri hartuko dira? Nola saihestuko da aretoan sartu aurreko jende pilaketa hori? Elkarren arteko distantziak nola zainduko dira, areto barruan nahiz kanpoan? Komun nahikoak daude? Metroa maiztasun gehiagorekin jarriko dute, bai lehenago bai beranduago? Hauek eta beste kontu gehiago kontuan hartuko al ditu antolatzeaz arduratuko den ETTa (lehiaketa publiko baten bidez aukeratzean eskakizun horiek eta gehiago eskatzen dira)?

  • 2020.eko martxoak 30

    Egia da ikasi dutenentzat putada izugarria dela, nik jada lan erdia eginda daukat. Baina burua kontzentrarzerik ez dago, egoera tamalgarria inguruan eta telelanak ez duela denbora librerik uzten.

  • 2020.eko martxoak 28

    Argi geratu dadila atzeratzea eskatu nahi dugula egoera hobetu arte, ez EPEA behin betiko suspenditzea. Egokiena abenduan egitea izan daiteke egoera bideratzen denean.

  • 2020.eko martxoak 28

    Nire ustez pertsona baten bizia arriskuan jartzen duena "urte osoan ikasten egon delako" ez du irakaslea izatea merezi. Nazka ematen dit. Elkartasun eza, berekoitasuna, ez doaz bat irakasle bat izan behar denarekin. Ni ere ikasten egon naiz.

  • Autokanporatutako erabiltzailea
    2020.eko martxoak 28

    ¿Pero qúe clase de persona puede defender que no se celebre una oferta pública de empleo? Ah, ya, los que no han estudiado. Y ahora con el confinamiento tienen la excusa perfecta, como si antes de la cuarentena no tuvieran que trabajan ni cuidar de sus hijos; y como si los que sí hemos preparado la OPE no tuvieramos tambien trabajo a jornada completa y cargas familiares...

  • 2020.eko martxoak 27

    Egoera oso berezi batean gaude. Lehentasuna gure eta gure artekoen osasuna izan beharko litzateke, eta gure ikasleak. Ekainan ikasturtearen bukaera nahasia izango da eta topera ibili beharko gara eskoletan.Askok justifikatzen dute aurten egitea ikasten egon direlako orain arte. Oso berekoia iruditzen zait. Nik ere urte osoa daramat ikasten, baina ez dut orain horretan pentsatzen. Mesedez, kolektibo bezala pentsa dezagun, ez indibidualki. 2020an LEPrik ez!!

  • 2020.eko martxoak 27

    Normalkuntza jakin batez EPEA egitea eskatzen dugu.
    Eta ez da aitzakia (niretzat gutxienez). Askok denbora lar daramgu EPE honetarako ikasten, baina ez dugu uste egoera honetan aproposa denik EPE bat egitea. Abendura atzeratzea izango litzateke egokiena, gauzak lasaitzen direnean.

  • 2020.eko martxoak 27

    Urte oso bat oposaketak prestatzen, institutuko gauzak antolatzen, oposaketak ,familia (bakoitza bere egoera pertsonalarekin). Denborarik ez, momentu bereziak galduta eta orain zer? Jende askok, urtean zehar, murrizketak hartzen dituzte ikasteko edo etxera joaten dira kobratu gabe ikasteko, edo telefonoa ez dute hartzen delegaritzarekin harremanetan ez egoteko, edo .... Mesedez, informatu hobeto eta ez antolatu horrelako arazoak. Ez atera gauzak bere onetik. Umeak bueltatu eta guk ezin izango ditugu oposaketak egin? Ia 3 hilabete geratzen dira. EZ jarri aitzaki gehiago eta ahalegindu jarraitu nahi dugunok egiten dugun bezala.

  • 2020.eko martxoak 27

    Y aquí vienen. Los de siempre. Los que postergan y retrasan todo creyendo que así les dará tiempo a hacerlo mejor. Años habéis tenido para preparar esta oposición, ¿creéis que en una cuarentena vais a conseguir estudiar y preparar lo que no habéis hecho anteriormente? Pero bueno, ya me imagino el perfil; haters de Ordezkoak Martxan que sólo saben criticar y despotricar contra la Administración por lo mal que gestiona todo (y ahora, como no puede ser de otra manera, también critican el hecho de que quieran cumplir los plazos preestablecidos), interinos que no han hecho una OPE en su vida pero que oye, están cobrando sus 2.000 euritos la mar de contentos y tienen miedo a perder ese status (que si tan listos se creen que son, ¿por qué tienen miedo de un simple examen?). En fin, los llorones de siempre. Si no podéis prepararos y llevar los tiempos de algo tan importante para vosotros como esta OPE, habría que veros llevando una clase y exigiendo a los chavales competencias que no tenéis. Gobierno Vasco, el atrasar esta prueba sólo os servirá para tener que corregir más exámenes de gente que se cree que puede abordar con éxito en un pequeño lapso de tiempo lo que no ha conseguido abordar desde que acabó el CAP. No nos hagais perder el tiempo; ni a nosotros ni a vosotros.

  • 2020.eko martxoak 27

    Ez da bidezkoa

  • 2020.eko martxoak 27

    Ezin da bermartu ekainean 5000 pertsona elkartu ahal izango garela BECen, eta noiz bermatu ahal izango den ez dakite. Beraz erabakia argi dago. EPEa bertan behera geratu beharko zen.

  • 2020.eko martxoak 27

    Nahiz eta OPEak buru belarri prestatzen ego irailetik (!) eta diru asko inbertitu.. uste dut justoena ikuspegi kolektibo batetik OPEak 2021 ra atzeratea izango litzatekeela. Ezin dira oposaketak prestatu ez ohiko egoera honetan. Ez dut uste ososun eta segurtasun baldintzak egokiak izango direnik ere.

  • 2020.eko martxoak 27

    Alde batetik nire osasuna bermetzea nahiko nuke eta bestetik modu egokian aurre egin nahi diot EPE bati, eta ez egoera honetan. Nahiz eta ondo prestaturik joan, atzeratzea ezinbestekoa ikusten dut.

  • 2020.eko martxoak 27

    2021ra atzeratzea egokia iruditzen zait dagoen egoerarekin.

  • 2020.eko martxoak 27

    Telelana (hitz potoloa hezkuntzan, formak [fondo edo edukietan sartu gabe] jada arazo itzelak ematen baitizkie ikasle zein irakasleei, ikasle askok zailtasun tekniko zein ekonomiko [baliabiderik eza edo gailu bakarra hainbat ikasle dauden etxe batean, nik egunotan ikusi dudan lez] eta agintariek horri buruz erraz dihardute, telelana etxean ordenagailu bat izatea balitz bezala, sarritan, hezkuntzak apaldu beharko lituzkeen desberdintasunak askoz gehiago handitzen direnean egoera honetan eta lanerako modu honekin. Telelana ez da gauerdiko ahuntzaren eztula, paradigma aldaketa izugarria baizik, eta agintariek errazegi botatzen duten hitz potoloegia. "Telelana" esanda, dena bideratuta eta konponduta balego bezala).

  • 2020.eko martxoak 27

    Egoera normal batean, gogorra bada... orain etxetik ahal den hoberen lan egitea ta familia ahal den hoberen egon dadin uztartzea, are gehiago!! Atzeratu mesedez!!! Zer irabazten da aurten egitearekin???

  • 2020.eko martxoak 27

    Alde batetik, ezinezkoa da egoera honetan telelana (hitz potoloa hezkuntzan, formak berak jada arazo itzelak ematen baitizkie ikasle zein irakasleei; eta agintariek horri buruz erraz dihardute, telelana etxean ordenagailu bat izatea balitz bezala, sarritan, hezkuntzak apaldu beharko lituzkeen desberdintasunak askoz gehiago handitzen direnean egoera honetan. Telelana ez da gauerdiko ahuntzaren eztula, paradigma aldaketa izugarria baizik, eta agintariek errazegi botatzen duten hitz potoloegia), umeak etxean edukita zaintza, konfinamendua eta ikasketa uztartzea; ezinezkoa. Batzuk, egoeraz baliatuko dira, egun osoan zehar beren ohea egin baino haratago doan ardurarik ez dutenak, besteak beste. Baina berdin gertatzen da enpresa edo negozio batzuekin ere, egoera tamalgarri honetan aberastuko baitira. Beraz, egoera ez da justua inondik inora ere. Gainera, egoera honetan (fisikoki konfinatuta eta psikologikoki albiste eta egoera tamalgarrien kontestu batean) nik, behintzat, ezin dut jarraitu hemen ezer gertatuko ez balitz bezala. Bestalde, eta hau epe ertainerako eztabaida bada ere, berandutzen ari dena, ez dira gure hautaketaren irizpidetzat hartzen lana, formazio pedagogikoa, konpromisoa, prestakuntza edota konpetentea izatea. Soilik, edo nagusiki bai, bederen, memorizazioa, informazioa irenstea eta memorizatutakoa egun batean edo bitan botaka ari bazina bezala botatzea. Are larriagoa, irakasleoi gero eta gehiago esaten zaigunean eredu hori ez dela egokia (eta ez da, jakina), ez dela eraginkorra eta ezin dela izan konpetentziekin lotutako ikasketa prozesu baten ardatza. Hau da, guk kontrako norantzan irakatsi behar dugu eta, are gehiago, programazio didaktikoa ere gero eta irizpide pedagogiko zorrotzagoekin osatu, ikaskuntza prozesu praktiko eta esanguratsuaren norantzan lan egin baina, hautaketan, hori praktikan jarri behar dugunon selekzio-prozesuan ebaluatzen gaituzte justu kontrara: memorizazioa eta, zoriak laguntzen bagaitu egun horretan, betirako izango den postu bat eskuratzeko probalititateen hazkuntza esponentziala. Hori da profesional kualifikatuak lortzeko modu eraginkor eta objektiboa? Guk, egunerokoan, konpetetentziak gora eta konpetentziak behera ibili behar dugu, Heziberri han eta hemen (gainera, sistema osoa eta baliabideak ez daudenean benetan horretara bideratuta), baina gero memorizazio gordina ardatz duen prozesua? Kontraesan larria. Bada garaia, behingoz, kontu hori lantzeko, bada garaia hain injustua den eta ikaskuntza prozesu esanguratsu, praktiko eta kooperatiboaren kontra doan hautaketa-metodologia (nolabait izendatzearren) horren inguruan eztabaida sakona jorratzeko. Ezin da gure hautaketa oinarritu justu gero egin behar dugunaren kontrako irizpideetan. Hori ez da inongo bermea. Guztiz antipedagogikoa da.

  • 2020.eko martxoak 27

    Alde batetik, ezinezkoa da egoera honetan telelana, umeak etxean edukita zaintza, konfinamendua eta ikasketa uztartzea; ezinezkoa. Batzuk, egoeraz baliatuko dira, egun osoan zehar beren ohea egin baino haratago doan ardurarik ez dutenak, besteak beste. Baina berdin gertatzen da enpresa edo negozio batzuekin ere, egoera tamalgarri honetan aberastuko baitira. Beraz, egoera ez da justua inondik inora ere. Gainera, egoera honetan (fisikoki konfinatuta eta psikologikoki albiste eta egoera tamalgarrien kontestu batean) nik, behintzat, ezin dut jarraitu hemen ezer gertatuko ez balitz bezala. Bestalde, eta hau epe ertainerako eztabaida bada ere, berandutzen ari dena, ez dira gure hautaketaren irizpidetzat hartzen lana, formazio pedagogikoa, konpromisoa, prestakuntza edota konpetentea izatea. Soilik, edo nagusiki bai, bederen, memorizazioa, informazioa irenstea eta memorizatutakoa egun batean edo bitan botaka ari bazina bezala botatzea. Are larriagoa, irakasleoi gero eta gehiago esaten zaigunean eredu hori ez dela egokia (eta ez da, jakina), ez dela eraginkorra eta ezin dela izan konpetentziekin lotutako ikasketa prozesu baten ardatza. Hau da, guk kontrako norantzan irakatsi behar dugu eta, are gehiago, programazio didaktikoa ere gero eta irizpide pedagogiko zorrotzagoekin osatu, ikaskuntza prozesu praktiko eta esanguratsuaren norantzan lan egin baina, hautaketan, hori praktikan jarri behar dugunon selekzio-prozesuan ebaluatzen gaituzte justu kontrara: memorizazioa eta, zoriak laguntzen bagaitu egun horretan, betirako izango den postu bat eskuratzeko probalititateen hazkuntza esponentziala. Hori da profesional kualifikatuak lortzeko modu eraginkor eta objektiboa? Guk, egunerokoan, konpetetentziak gora eta konpetentziak behera ibili behar dugu, Heziberri han eta hemen (gainera, sistema osoa eta baliabideak ez daudenean benetan horretara bideratuta), baina gero memorizazio gordina ardatz duen prozesua? Kontraesan larria. Bada garaia, behingoz, kontu hori lantzeko, bada garaia hain injustua den eta ikaskuntza prozesu esanguratsu, praktiko eta kooperatiboaren kontra doan hautaketa-metodologia (nolabait izendatzearren) horren inguruan eztabaida sakona jorratzeko. Ezin da gure hautaketa oinarritu justu gero egin behar dugunaren kontrako irizpideetan. Hori ez da inongo bermea. Guztiz antipedagogikoa da.

  • @Eihera
    2020.eko martxoak 27

    Comentario de Twitter:
    Hezkuntzako Lan Eskaintza bertan behera uztea eskatzen ari gara. https://t.co/aB4IS2diqF

  • 2020.eko martxoak 26

    Bastante estrés tenemos ya con la situación actual como para sumarle mas con la incertidumbre de la ope, lo mas lógico es aplazarla a 2021 como casi todas las CCAA

  • 2020.eko martxoak 26

    Telelana (eskolan bertaratuta egitearen aldean lan astuna dena), egoera berriak eragindako antsietatea, itxita egon beharra haize freskoa hartu ezinik, zaintza lanak, motibazioa eta ikasteko disziplina mantentzea zaila egiten zaizkigu, eta gainera ez da ziurra egin ahal izango direnik. Eta norbait birusarekin kutsatzen baldin bada eta ezin baldin badu azterketara aurkeztu? Edo okerrago, kutxatuta egonagatik ere aukera galdu nahi ez baldin badu azterketara joanez eta gainontzekoak kutxatzen baldin baditu?

Iruzkinak itxita daude dokumentu honetan