Hauteskundeak 2024
qrcode

"España Verde" marka turistikoa Bilbon bildu da, eta ekoturismoa eta erkidego arteko lankidetza bultzatu ditu

2023-08-03

 

Gaurko egunean, "España Verde" marka turistikoa osatzen duten autonomia-erkidegoetako ordezkariak Bilbon bildu dira, bilera estrategiko bat egiteko. Bilera horren helburua da ekoturismoa indartzea eta bakoitzak bere autonomia-erkidegoko turismoaren garapen iraunkorrarekin duen konpromisoa berrestea. Jesús María García de Cos, Euskadiko Turismo eta Merkataritzako sailburuordea, izan da bilerako buru, eta honako hauek parte hartu dute: Graciela Blanco Rodriguez, Asturiasko Turismoko sailburuordea; Gustavo Cubero San Miguel, Kantabriako Gobernuko Turismoko zuzendari nagusia; Jose Manuel Merelles Remy, Galiziako Turismo Agentziako zuzendaria; eta Miguel Ángel Sanz Castedo, Turespañako zuzendaria.
"España Verde" turismo-markak Asturias, Kantabria, Galizia eta Euskadiko autonomia-erkidegoak biltzen ditu, eta ahaleginak batzen ditu Kantauriko erkidegoen ezaugarri diren baliabide naturalak eta kulturalak sustatzeko eta zaintzeko. Bileran, marka honek bere aberastasun naturala eta esperientzia bereziak ezaugarri dituzten helmuga turistikoen baterako sustapenean duen garrantzia nabarmendu da.
Bilerako gai nagusietako bat "Espainia Berdea" ren ekoturismoko korridorea deritzonaren egungo unea aztertzea izan da. Proiektu berritzaile horrek Next Generation funts europarrak biltzea lortu du, Europako ekoturismoko korridorerik handiena izateko, eta ekoturismoko esperientziak batu nahi ditu, eskariaren segmentu desberdinetara egokituta, ekotouring ibilbide handi baten bidez. Ibilbide honek naturagune babestuak lotzen ditu, non tokiko turismo-enpresek esperientzia ukigarriak eta merkaturagarriak sortzen dituzten, parte hartzen duten lau autonomia-erkidegoetako enpresa publikoek sustatuta.
Ekoturismoko korridorea, herrialdeko mota honetako lehen ibilbide handia bezala, distantzia ertain eta luzeko ibilbideetarako argudio gisa proposatzen da, turistei "Espainia Berdearen" "azpiegitura berde eta urdinak" esploratzeko eta gozatzeko aukera emanez. Naturagune babestu horiek balio handiko natura-ondarea dira, eta modu jasangarrian zaindu eta partekatu nahi dira.
Bilera horren esparruan, nazioarteko merkatura zuzendutako marketin- eta sustapen-plan espezifikoa aztertu da, natura-turismoan espezializatutako agentziek babestuta.
Bileran, gainera, hainbat sustapen-estrategia aztertu dira. Horien artean, gaikako lau "Fam Trip Online" produktu berritzaile bat dago: bata, Donejakue Bidearen ibilbideei buruzkoa, Iparraldekoa, Lebaniegoa (Urte Santuan) edo Jatorrizko Bidea; bestea, Enogastronomiari buruzkoa, beste bat, Hiriei eta kultura-ondareari buruzkoa, eta, azkenik, laugarren bat, Natura eta Ekoturismoari buruzkoa. Jarduera hau "Familiarization Trip" edo "Fam Trip" izenez ezagutzen denaren bertsio birtual bat da, turismo-industriako profesionalek, bidaia-agenteek, bidaietan espezializatutako kazetariek eta sektoreko beste ordezkari batzuek eskualde edo enpresa jakin bateko turismo-helmugak, -zerbitzuak eta -produktuak zuzenean ezagutu ahal izateko antolatutako esperientzia bat.
Jesús García de Cos sailburuordeak eskerrak eman dizkie bere homologoei, eta "España Verde" markak bere autonomia erkidegoentzat duen garrantzia nabarmendu du. "Asturias, Kantabria, Galizia eta Euskadiren arteko aliantza bakar honek, gure aniztasun natural eta kulturala ez ezik, gure baliabideen aberastasuna zaindu eta sustatzeko erabaki partekatua ere islatzen du, lankidetza eta iraunkortasun espiritu batean.
Euskadik bere gain hartu zuen urte honetarako jardueren koordinazioa, marka osatzen duten autonomia-erkidegoen arteko loturak are gehiago sendotzeko eta jarduera hobeak partekatzeko helburuarekin, turismo arduratsua eta ingurunearekiko errespetuzkoa lortzeko.
2 iruzkin
  • Argazkia Xaver
    2023-08-05

    Baliabideen kudeaketa sendotuz, gastatzen ez dela irakatsiz, dirua eduki ala ez, gainerako gizarteetan pentsatzea, apaindura handiagatik inor ez denean inor baino gehiago.

  • Argazkia Xaver
    2023-08-05

    Fortaleciendo la gestión de los recursos enseñando a no malgastar se tenga o no, dinero pensar en el resto de sociedades cuando nadie es más que nadie por mucho adorno se ponga.

Iruzkinak itxita daude dokumentu honetan
Komunikabideek behera kargatzeko
Ekitaldiko kargudunak