Javier Hurtado sailburua Euskadiko Merkataritza Ganberetako presidente izendatu berriekin bildu da
Eusko Jaurlaritzak hauteskunde-prozesuaren garapen egokia eta euskal ganberekin dagoen lankidetza eta koordinazioa nabarmendu ditu bileran.
Turismo, Merkataritza eta Merkataritzako sailburu Javier Hurtadok harrera egin die gaur, Eusko Jaurlaritzaren egoitzan, euskal merkataritza-ganberetako lehendakariei, 2022ko urriaren 20an hasitako prozesu baten ondoren hautatuak. Egitura-dekretuak Merkataritza, Industria eta Nabigazio Ganberen tutoretza-ahalmena aitortzen dio Sailari, eta, beraz, hauteskunde-prozesua sustatu eta bermatu duen organoa izan da.
Sailburuak hauteskundeen garapen ona nabarmendu du. Bertan izan dira José Ignacio Zudaire, Bilboko Ganberako presidente berria, Mauricio Arregui, Gipuzkoako Ganberako presidente berria, eta Gregorio Rojo, Arabako Ganberako presidentea.
Gaurko bileran interes komuneko gaiak eztabaidatu dira eta agindu berrien ildoak aurreratu dira. Jaurlaritzaren aldetik, Javier Hurtado sailburuak adierazi du prest dagoela Jaurlaritzaren eta ganberen artean dagoen harremana mantentzeko eta hobetzeko, eta, bestetik, bere sailak bultzatutako eta merkataritza-ganberen laguntza teknikoa duten lankidetza-programen garapenean aurrera egiteko.
Ganberak Jaurlaritzarekin lankidetzan ari dira Euskadiko merkataritza, ostalaritza eta ostatu sektoreetan enpresa-jarraitutasuna errazteko Berriz Enpresa programan. Programak zerbitzuen katalogo oso bat eskaintzen du, modu pertsonalizatuan, doan eta konfidentzialean. Zerbitzu horien artean, negozio bat saltzeko eta erosteko prozesuan laguntzea sartzen da, bai aurreko uneetan, eta horrek analisia, balioespenak, dosierrak, laguntzak eta, ondoren, eskualdaketa egin eta hurrengo urtean laguntza ematea eskatzen du, hura sendotzeko.
Ganberek parte hartzen duten Sailaren beste programa bat Eus-Commerce da, online ingurunean saltokiak sortzen laguntzen duen baliabidea. Bere helburu nagusia online dendak sortzea da, e-commerceak, baina baita merkataritza-sektorean soluzio digitalak ezartzea ere. Inplementazio digitalik gabeko negozioak edo abiarazitako inplementazioren bat dutenak berdin sar daitezke Eus-Commerce zerbitzura. Lehendik dituzten edo ez dituzten kanalak zabaltzea eta bezeroengana modu berrietan iristea bilatzen dutenei zuzenduta dago programa.
Azkenik, azpimarratzekoa da Retaileko Euskal Eskola, Eusko Jaurlaritzako Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailaren ekimena, Euskadiko tokiko merkataritzaren profesionalizaziorako eta lehiakortasunaren hobekuntzarako ganberen lankidetzarekin. Retaileko Euskal Eskola doako ikaskuntzarako plataforma malgua, pertsonalizatua, multimedia eta egokitua da, eta merkataritzan lan egiten duten pertsonen benetako prestakuntza-beharretan oinarritutako prestakuntza-programa zabala du.