“Donostian erostea Zoragarria da.” Donostiako merkataritzan erosketa-esperientzia sustatzen duen ekimena
- Turismo, Merkataritza eta Kontsumoko sailburu Javier Hurtadok zorionak eman dizkie tokiko merkataritzako kanpainaren aurkezpenean izan diren eta Merkataritzaren Sari Nazionala jaso duten Gipuzkoako dendei.
"Donostian erostea Zoragarria da" sustapen-kanpaina aurkeztu da, hurbileko merkataritzaren lana eta iraunkortasunaren aldeko apustua nabarmentzeko. Kanpainan parte hartu dute Iñigo García Donostiako gerenteak eta Marisol Garmendia alkateordeak eta Espazio Publikoetako eta Hiri Proiektuetako eta Ekologia eta Osasun Publikoko zinegotziak.
Zabalduko diren materialek tokiko produktuarekin, Km0 eta jasangarritasunarekin lotutako kontsumo arduratsuaz kontzientziatzea bilatzen dute. Komunikazio-ekintzak, gainera, zeharkako elementuak batzen ditu, hala nola turismoa eta merkataritza, eta erosketa-turismo arduratsu batera zuzentzen da.
Hurtado sailburuak azaldu duenez, erosketa-turismo arduratsua, kanpaina sustatzen duena bezala, hurbileko merkataritzako erosketa-esperientziaren kontzeptuan oinarritzen da, "Askoz erakargarriagoa bidaiarientzat munduko marka handiak baino. Eta ikuspegi horretan kokatzen dira, adibidez, moda, artisautza diseinuarekin, gastronomiarekin eta enologiarekin batera, esperientzia-jarduerekin eta erosketa-ibilbideekin batera, hala nola turismoaren eta merkataritzaren alderdi berriak ".
Produktu eta marka lokalen aldeko apustua egiten duten, tratua eta hurbiltasuna zaintzen duten eta tokiko merkataritzaren balioak eta kalitatea ikusarazten dituzten saltokiak dituen hiri batean erostearen plazerraz gozatzera gonbidatzen du kanpainak. Ikuspegi hori zuzenean lotuta dago Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak gauzatzen ari den estrategiarekin, eta merkatarien elkarteekin eta beste administrazio batzuekin lankidetzan egiten diren era horretako sustapenetan islatzen da.
Turismo, Merkataritza eta Kontsumo Sailak digitalizazio-prozesuan eta kontsumo-ohitura berrietara egokitzeko prozesuan laguntzen dio Euskadiko retailari. Digitalizazioko Eus-commerce, negozioak transmititzeko Berriz Enpresa, establezimenduak modernizatzeko MEC laguntzak eta, edizio honetan, behar berrietara egokitzen da, hala nola bai tiketa ezartzera. Edo prestakuntzan, Retaileko Euskal Eskolaren bidez eta kontsumo arduratsuari buruzko sentsibilizazio-kanpainekin. Mezuan eta politiketan ardatz bat jarrita: hurbileko merkataritzaren garrantzia.
Ildo horretan, eta dituen erronkak gorabehera, merkataritza rol garrantzitsua hartzen ari da hiri-ekonomiaren kontzepzioan. 30 km-ra dauden hiriak, oinezkoentzako bidea eta bidegorriak bezalako ekintzak eraginkorrak izan dira merkataritza eta ostalaritza sustatzeko. Sailburuak adierazi duenez, "Espazio publikoaren eta berreskuratutako hiri-espazioen birkonkistaren beharraren defendatzaile sutsua da, horrek merkataritza ere bultzatzen duelako."
Merkataritza Nazionalerako Sariak
Sailburuak zorionak eman nahi izan dizkie Industria, Merkataritza eta Turismo Ministerioak ematen dituen Merkataritza Nazionalaren Sarietan saritutako Donostiako dendei. Sari horiek Tamayo paper-dendan eman dira, Espe eta San Sebastian Shops arrandegietarako accessitekin. "Jakin badakigu egunero egiten duzuen ahalegina berritzen, trebatzen, kalitatea bilatzen eta bezeroekiko hurbiltasuna bilatzen" amaitu dute.