Berriak Segurtasuna

Ertzaintzak eta udaltzaingoek indartu egingo dute hiri eta herri barruko bideetan harrapatzeei aurrea hartzeko kanpaina apirilaren 5etik 11ra bitartean

2021-04-04
  • Aurreko kanpainan 268 kontrol egin zituzten Euskadin: 109 Gipuzkoan, 100 Bizkaian eta 59 Araban.

Bihartik, apirilaren 05etik, hasita, igandera, apirilaren 11ra, bitartean, Ertzaintzak eta udaltzaingoek hiri eta herri barruko bideetan harrapatzeei aurrea hartzeko kanpaina burutuko dute. Helburua oinezkoak babestea izango da, trafikoaren arloan kolektiborik zaurgarrienetako bat baita.  

Ezaugarri hauetako aurreko kanpaina otsailean egin zuten, eta guztira 268 kontrol egin zituzten Euskadin: 109 Gipuzkoan, 100 Bizkaian eta 59 Araban. Kanpaina horretan oinezko bati isuna jarri zioten harrapatzeko arriskua sortu zuen arau-hauste batengatik. Bestalde, beste 38 isun jarri zituzten beste kontzeptu batzuengatik.

BALANTZEA

2019an 13 pertsona hil ziren Euskadin ibilgailu batek harrapatuta; 2020an zifra 6ra jaitsi zen, baina helburua zerora jaistea da, Eusko Jaurlaritzako Trafikoko zuzendari Sonia Díaz de Corcuerak azaldu duen bezala: “Eusko Jaurlaritzatik aktiboki ari gara lanean mugikortasun segurua eta jasangarria sustatzeko, Zero Biktima Ikuspenarekin, eta zeregin horretan funtsezko tresna dira zaintza- eta kontrol-kanpainak”.

Hiri eta herri barruko bideetan harrapatzeei aurrea hartzeko kanpaina hau trafikoa zaintzeko eta kontrolatzeko 2021 osorako programatu diren 46 kanpainen egutegiaren barruan egingo da.

2 iruzkin
  • 2021-04-05

    Mugikortasun pertsonaleko ibilgailuekin eta txaleko islatzailedun bizikletekin joatera behartzea, baita hiri-ibilbide bakoitzeko ere. Zailtasunez ikusten dira, batez ere gauez, zulo bat hartzeko, erortzeko eta inguruan dagoenagatik zoritxarrak gertatzeko arriskuarekin zirkulatzen ari direla, agian ez dute erreakzionatzeko astirik izango.

  • 2021-04-05

    obligar a ir con vehículos de movilidad personal y bicicletas con chaleco reflectante por trayectos urbanos también. Se ven con dificultad sobre todo de noche circulando con riesgo coger un agujero, caerse y ocurrir desgracias por lo que haya alrededor puede no tener tiempo a reaccionar.

Iruzkinak itxita daude dokumentu honetan
Komunikabideek behera kargatzeko