
Merkataritza, Ostalaritza eta Ostatu sektorearen eskualdatzea ahalbidetzen duen BERRIZ-Enpresa programak sei hilabetetan 2015 urte osoko zifra berdinak lortu ditu
BERRIZ-Enpresa 100% hazi da martxan jarri zenetik 25 eskualdatze gauzatuekin, eta sendotu eta indartu egin da “Bere historia, zure etorkizuna” kanpainarekin
- Hirurehun pertsona baino gehiagok adierazi dute interesa BERRIZ-Enpresa programan lehenengo seihilekoan. Programa “Bere historia, zure etorkizuna” kanpainarekin indartu da.
- Itziar Epalzak, Merkataritza eta Turismo sailburuordeak eta Pedro Esnaolak Eusko Ganberakeko presidenteak programaren sendotzea azpimarratu dute urte honetako lehen seihilekoan 2015 urte osoko zifra berdinak lortu direlako gauzatutako eskualdatzeei dagokionez.
Itziar Epalzak, Merkataritza eta Turismo sailburuordeak Pedro Esnaolarekin, Eusko Ganberakeko presidentearekin batera BERRIZ-Enpresaren datuak aurkeztu ditu gaur Gasteizen, programaren hazkuntza eta sendotzea azpimarratuz. Beraiekin batera Gregorio Rojo, Arabako Merkataritza Ganberako presidentea eta José Ángel Corres, Bilboko Merkataritza Ganberako presidentea izan dira.
Programaren balantzea sekulakoa dela esan dezakegu kontutan izan da 2015ean 13 negozioen eskualdatzea egin zela eta urte honetako lehenengo seihilekoan bakarrik 12 eskualdatze egin direla. Horrez gain, 318 saltzaileek eta erosleek programarengatik interesa adierazi dute eta bakarkako elkarrizketak egin dituzte, 56 programaren barruan daude eta 49 ikerketa fasean daude BERRIZ-Enpresan sartu ahal izateko.
Emaitzek adierazten dute programa honi esker eskualdatze prosezuak sendotu egin direla. Merkataritza, Ostalaritza eta Ostatuen sektoreari zuzendutako BERRIZ-Enpresa programa bermearen zigilu bihurtu da, segurtasunaren eta fidagarritasunaren sinónimo, negozio baten eskualdatze prosezuan hasten diren pertsonentzat.
Sailburuordeak eta Eusko Ganberakeko presidenteak programaren hazkuntza eta sendotzea azpimarratu dute, sortu zenetik, 2014 urtetik 100% hazi baita ondorengo datutan ikusi daitekeen moduan:
- Gauzatutako eskualdatzeak (itxitakoak)
2014 |
Araba: 0 |
Bizkaia: 0 |
Gipuzkoa: 0 |
2015 |
Araba: 3 |
Bizkaia: 6 |
Gipuzkoa: 4 |
2016 |
Araba: 4 |
Bizkaia: 4 |
Gipuzkoa: 4 |
Saltzaileari eskeinitako zerbitzuak
- Programan parte hartu nahi duten saltzaileei egindako bakarkako elkarrizketen kopurua
2014 |
Araba: 12 |
Bizkaia: 15 |
Gipuzkoa: 22 |
|
2015 |
Araba: 50 |
Bizkaia: 89 |
Gipuzkoa: 27 |
|
2016 |
Araba: 13 |
Bizkaia: 59 |
Gipuzkoa: 58 |
130 |
Merkataritza |
7 |
42 |
40 |
89 |
Ostalaritza |
6 |
15 |
16 |
37 |
Ostatua |
0 |
2 |
2 |
4 |
- Une honetan prozesuan dauden saltzaileak
- Informazioa jasotzeko fasean daudenak
2014 |
Araba: 4 |
Bizkaia: 3 |
Gipuzkoa: 3 |
2015 |
Araba: 32 |
Bizkaia: 40 |
Gipuzkoa: 7 |
2016 |
Araba: 7 |
Bizkaia: 17 |
Gipuzkoa: 25 |
- Dossierra egiten-Programan sartu eta kontratua sinatu dutenak
2014 |
Araba: 3 |
Bizkaia: 2 |
Gipuzkoa: 6 |
2015 |
Araba: 5 |
Bizkaia: 10 |
Gipuzkoa: 10 |
2016 |
Araba: 8 |
Bizkaia: 28 |
Gipuzkoa: 20 |
Erosleari eskainitako zerbitzuak
- Programan parte hartu nahi duten erosleei egindako bakarkako elkarrizketen kopurua
2014 |
Araba: 5 |
Bizkaia: 6 |
Gipuzkoa: 18 |
|
2015 |
Araba: 7 |
Bizkaia: 38 |
Gipuzkoa: 19 |
64 |
2016 |
Araba: 29 |
Bizkaia: 88 |
Gipuzkoa: 71 |
188 |
Merkataritza |
20 |
63 |
52 |
135 |
Ostalaritza |
9 |
23 |
14 |
46 |
Ostatua |
0 |
2 |
5 |
7 |
- Une honetan prozesuan dauden erosleak/ekintzaileak
2014 |
Araba: 5 |
Bizkaia: 0 |
Gipuzkoa: 13 |
2015 |
Araba: 13 |
Bizkaia: 100 |
Gipuzkoa: 21 |
2016 |
Araba: 26 |
Bizkaia: 73 |
Gipuzkoa: 22 |
Lan hau guztia kasu bakoitzean eskualdatzea ziurtatzeko mekanismoak martxan jatzeko burutzen da. Horrela, eskarera eta eskaintzaren arteko zubia egiten da eta une honetan martxan dauden negozioen jarraipena eta hazkundea bermatzen da, hau berriak sortzeko egiten den sustapena bezain garrantzitsua baita.
2016ko ekintzak
BERRIZ-Enpresa programaren sendotzearekin jarraitzeko burutuko diren ekintzak komunikazioa eta sentsibilizazioa izango dute ardatz, eta erosle eta ekintzaileei deialdi berezia egingo zaie beraiek direlako Merkataritza, Ostalaritza eta Ostatu negozioei jarraipena emateaz arduratuko direnak.
Bide horretatik programa indartu egin da “Bere historia, zure etorkizuna” kanpainarekin, mailing bitartez euskadiko 45.000 merkatariei iritsi da zuzenean, baita prentsa, irratia eta beste bide batzuen bitartez.