Berriak Ekonomiaren Garapena eta Lehiakortasuna
Eu

Eusko Jaurlaritzak kanpaina bat egingo du kontsumitzaileen artean tokiko saltokien balioak ezagutarazteko

2014.eko urriak 24

Urriaren 27an hasiko da eta azaro osoan agertuko da ohiko hedabideetan eta sarean

  • Merkataritzako Aholku Batzordearen ustez udako merkealdiaren ondoren eta abenduko zubiaren aurreko asteak oso egokiak dira 255.000 € jasoko dituen ekintza hori sustatzeko
  • Saltokiak dauden eta ez dauden inguruneen bizitzari buruzkoa da slogana, eta guztiok zer irabazten eta galtzen dugun nabarmentzen du; era horretan erantzun aktiboa bilatzen du, herritarrek tokiko merkataritzan eros dezaten 

Merkataritza eta Turismoko sailburuorde Itziar Epalzak eta Merkataritzako zuzendari Jon Zaratek aurkeztu dute gaur Erriberako Merkatuan «Hortxe aldea, Zure Saltokia eta Zu» publizitate-kanpaina; kontsumitzaileek tokiko merkataritzaren balioen aurrean erantzun positiboa eman dezaten saiatuko da datozen asteetan.

Eusko Jaurlaritzak 255.000 € inbertitu ditu prentsan, irratian, telebistan eta kanpoko zein sareko publizitatean merkataritzak gure egitura sozial eta ekonomikoan duen garrantzia ikusarazteko.

Merkataritzako Aholku Batzordearen arabera (sektoreko ordezkariak eta Jaurlaritza biltzen dira hor) udako merkealdiaren osteko eta abenduko zubiaren aurreko asteak dira aproposenak kontsumoaren ikuspegitik. Hori dela eta, gaur aurkeztutako kanpainak urriaren 27tik azaroaren amaierara arte iraungo du.

Gure herriak eta hiriak dinamizatzeko eta kohesionatzeko oinarrizko elementua da hiriko merkataritza. Izan ere, hiri biziagoak, elkarbizitzarako egokiagoak eta seguruagoak moldatzen laguntzen du.

Merkataritzaren eta udalerriaren arteko lotura estu-estua da, eta hirigintzaren jatorriarekin ere lotu dute. Gure herrien eta hirien merkataritza-egitura gure gizarte-bizitzako ereduaren oinarrizko osagaia da; hiriko animatzaile ordezkaezina da; tokiko ekonomiak bultzatzen ditu; gizarte-harremanak errazten ditu, eta hirietako bizitza indartzen du.

Merkataritzak gizartean eta hiriko bizitza egituratzeko duen garrantzia ez ezik,  beste arlo batzuetan duen garrantzia ere nabarmendu behar dugu, ekonomikoan adibidez: merkataritza-jarduera BPGren % 11,33 eta enpleguaren % 14,0 da Euskadin; hau da, 137.000 pertsonari ematen dio lana. Kopuru horretatik 76.900 sektore txikizkariari dagozkio, eta 45.000 enpresa hartzen ditu barne. Enpresa horietatik 28.667k jarduera txikizkaria dute, eta 32.500 milioi euro fakturatzen dute urtean.

Hori dela eta, Eusko Jaurlaritzak euskal merkataritzaren eta haren eginkizun sozialaren irudi positiboagoa babestu eta zabaldu nahi du, hiriko merkataritzaren eginkizuna eta haren balioak nabarmentzeko, eta, batez ere, kontsumitzaileek erantzun aktiboa eman dezaten tokiko merkataritzaren alde.

 

 

 

 

13 iruzkin
  • Faceless avatar thumb 70
    Zerbait esan nahi duzu?… iruzkindu albiste hau
  • @calonsonet
    2015.eko urtarrilak 07

    Comentario de Twitter:
    Campaña vasca que promueve el comercio local recordando los juegos de 8 bits http://t.co/p42o7Y2Ltd cc @microsiervos http://t.co/qYCMOsXjk2

  • @PortuCasco
    2014.eko azaroak 10
  • @GaldakaoDendari
    2014.eko azaroak 03

    Comentario de Twitter:
    El Gobierno Vasco lanza una campaña publicitaria para provocar la respuesta de los consumidores hacia los valores... http://t.co/XdyuT9K4p7

  • @baserritik_com
    2014.eko urriak 30

    Comentario de Twitter:
    Irekia - El Gobierno Vasco lanza una campaña para provocar la respuesta de los consumidores... http://t.co/q7tf2aDxDm

  • @SoniasantosA
    2014.eko urriak 30

    Comentario de Twitter:
    Campaña para provocar la respuesta de los consumidores hacia los valores del Comercio http://t.co/vCC9Q7yjyU

  • @SShopsDonostia
    2014.eko urriak 27

    Comentario de Twitter:
    Los atractivos del pequeño comercio, protagonistas en una campaña publicitaria del Gobierno Vasco http://t.co/mlwFs3lY58

  • @GaldakaoDendari
    2014.eko urriak 25

    Comentario de Twitter:
    Campaña del Gobierno Vasco para promover los valores del comercio local http://t.co/U6Hx3PW5Wd

  • @acienfuegos
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    Komertzio saileko publizitate interesgarria [BIDEO] http://t.co/8IgrDmErmk Gogoeta egin beharra kontsumidoreaz gaindi vía @euskjaurlaritza

  • @LAURAKBAT
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    Irekia - El Gobierno Vasco lanza una campaña para provocar la respuesta de los consumidores... http://t.co/pBlkZVCbuo

  • @Errenkoalde
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    Nolakoa izango litzateke zure herria komertziorik ez balego? ikus ezazu bideoa http://t.co/WsY36mPWAT

  • @muganirun
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    Irekia - El Gobierno Vasco lanza una campaña para provocar la respuesta de los consumidores... http://t.co/9cIaQFdqRa

  • @Errenkoalde
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    ¿Cómo sería tu pueblo si no hubiera comercio? Échale un vistazo al vídeo http://t.co/ap4SzZ7OeL

  • @muganirun
    2014.eko urriak 24

    Comentario de Twitter:
    Importantísima y acertada campaña del Gobierno Vasco para fomentar el consumo en el pequeño comercio local.... http://t.co/L1b75FBVDV

Ekitaldiko kargudunak
(X legealdia 2012 - 2016)