Berriak Herri Administrazioa eta Justizia
Eu

Eusko Jurlaritzak herritarren 478.000 kontsula baino gehiago erantzun ditu urteko lehen sei hilabeteetan

2013.eko uztailak 21
  • Eusko Jaurlaritzako herritarren arretarako Zuzenean zerbitzuak egunero 3.878 kontsultari erantzuten die batez beste, herritarren eta euskal herri-administrazioaren arteko komunikazio-tresna gisa sendotuta.
  • Kontsulta gehienak Bizkaitik egin dituzte, eta aurrez aurrekoak izaten dira batez ere.
  • Gehien egindako kontsultak: unibertsitatetik kanpoko eta eskolatzeko bekei, uztartzeko laguntzei eta Etxebideko izen-emateari buruzko informazioa.

Eusko Jaurlaritzako herritarren arretarako Zuzenean zerbitzuak 478.628 kontsulta erantzun ditu 2013ko lehen seihilekoan. Haietako gehienak aurrez aurrekoak izan dira (% 60), eta gainerakoak Jaurlaritzaren 012 telefonoaren bidez (% 40). Egunero 3.878 kontsulta jasotzen ditu Zuzenean zerbitzuak batez beste.

Gehien egindako kontsultak unibertsitatez kanpoko eta eskolatzeko bekei buruzko informazioari dagozkio, eta ondoren uztartzeko laguntzei zein Etxebideko izen-ematei buruzkoak datoz.

Zuzenean zerbitzuak 106 langile ditu Euskadiko herritarrek haren bitartez egindako kontsultei erantzuteko; haietako 72 aurrez aurreko kontsultez arduratzen dira, eta 34k, berriz, telefonoz egindakoei erantzuten diete.

Lurraldeei dagokienez, Zuzenean zerbitzuaren bitartez iritsitako kontsulta gehienak Bizkaitik (%53) datoz, ondoren Gipuzkoatik (%26) eta, azkenik, Arabatik (%21).

KOORDAINKETA

Zuzenean zerbitzuak 3.881 kontsulta jaso ditu osasun arloko koordainketa abierazi ondorengo lehen 8 egunetan, uztailaren 1etik uztailaren 8ra bitartean; hau da, egun haietan zerbitzuan jasotako dei guztien % 35 (10.979 guztira).

ZUZENEAN

Zuzenean 2008an sortu zen; «pertsonek pertsonentzat eskainitako zerbitzu horizontala eta osoa, multikanaka eta proaktiboa» da.

Bulego bana du Euskadiko hiru hiriburuetan, eta herritarren arretarako telefono-zenbaki bat: 012

Zuzenean-ek zerbitzu hauek eskaintzen ditu, besteak beste: Eusko Jaurlaritzak eskainitako izapideei eta zerbitzuei buruzko informazioa, orientazioa eta aholkularitza; izapideak hastea; dokumentuak erregistratzea; tasa, zehapen eta prezio publikoak kobratzea; kexak eta iradokizunak kudeatzea; herritarren eskabideak, eskaerak edo kontsultak dagokion Sailera bideratzea, eta izapide zein kudeaketa jakin batzuk egiteko aurretiko hitzorduak kudeatzea.

(Informazio zehatza erantsitako dokumentuan)

Oraindik ez dago iruzkinik
  • Faceless avatar thumb 70
    Zerbait esan nahi duzu?… iruzkindu albiste hau