1
(*) Este servicio de subtitulación se genera de forma automatizada con una versión de software en pruebas. Disculpen los errores.
El Lehendakari asegura que la nueva estación de Euskotren de Hendaia será el “eslabón estratégico” del Corredor Atlántico que atraviesa la UE
Transcripción
(saludos)
(sonido de txistu)
(aurresku)
Hirigune Elkartearen buru,
Departamentuaren buru,
Akitania Berriko buru,
Euroeskualdearen buru zaren
Akitania Berriko buru, suprefecta
baita Mugikortasun sindikatuaren goi
arduradunok, Hendaiako auzapeza,
Eusko Jaurlaritzaren sailburua,
Gipuzkoako Foru diputatua, Irun eta
Hondarribiko goi ordezkariak eta
baita Euskotreneko ordezkariak,
trenbide sareetako arduradunok,
jaun andreok, egun on, bonjour.
Elkarrekin egindako bideak bere
fruitua eman du. Aurrez aurre izan
ditugun erronka ezberdinei
zubilanaren bitartez erantzun diegu
eta gaur irmo adieraz dezakegu.
Hendaiako gune intermodala Europar
Batasuna zeharkatzen duen Korridore
Atlantikoaren katebegi
estrategikoa bilakatu da.
Inbertsio hau urrats garrantzitsua da.
Krisi klimatikoari aurre egiteko
helburuak ezarrita daude eta
onartu ditugu: 2030garren urterako
Europako oinarrizko trenbide sarea
osatu behar da eta 2050erako
Europako trenbide sare globala.
Euskadiren konpromisoa berresten
dugu eta alboan izango gaituzue
Europar Batasunetik datozkigun
betebeharretan urratsak ematen
jarraitzeko prest.
Hendaian jatorria eta helmuga duten
700.000 bisitari edo bidaiari baino
gehiagori emango die zerbitzua
Euskotrenek. Zerbitzu horren
muinean dago Euskal Trenbide
Sarearen lan eskerga eta 2020ko
ekainetik, mugaz gaindiko
biztanleria Hendaiako tren
geltokiaren bide bikoitzaz
baliatzen da. Orain, geltoki
irisgarriagoa eta ikusgarriagoa
daukagu, mugaz gaindiko
mugikortasunaren mesedetan.
La construcción de la nueva
Estación del Topo como parte del
"Pôle d'échanges multimodal" de Hendaia
ha sido un paso fundamental en un
largo trabajo de colaboración entre
nuestras instituciones. La nueva
estación de Hendaia llevada a cabo
por el Gobierno Vasco ha permitido
ampliar el edificio de viajeros,
mejorar las condiciones de acceso y
contar con la segunda vía.
Los proyectos no terminan aquí. Está en
marcha el proyecto Transfermuga con
la perspectiva de la implantación
del tercer carril entre Donostia e
Irun/Hendaia, que facilitará que
trenes directos puedan
unir Baiona y Donostia.
Además, la Y vasca avanza.
Va a permitir que la red en ancho
convencional llegue a Donostia,
Bilbao y Gasteiz. Queda mucho por
hacer y la mejora de las
infraestructuras ferroviarias al
sur de Burdeos aportará mayores
beneficios a los que de por sí
supondrá la culminación
de la Y vasca y el tercer carril
hasta Irun/Hendaia.
Creemos firmemente en el valor
añadido de la cooperación
transfronteriza como instrumento
esencial del proyecto y desarrollo
de las políticas de la Unión
Europea. Creemos también en el
Corredor Atlántico como eje de
desarrollo económico y social para
nuestra ciudadanía. Sigamos
construyendo juntos un territorio
económicamente más resiliente,
socialmente más justo y
ambientalmente más sostenible.
Jarrai dezagun bada bidea elkarrekin
egiten. Zorionak eta eskerrik asko.sko.
Un comentario
-
-
28 de junio de 2022
Comentario de Twitter:
El Lehendakari asegura que la nueva estación de Euskotren de Hendaia será el “eslabón estratégico... https://t.co/psJFEXMXdS