Vídeos Lehendakaritza
(*) Este servicio de subtitulación se genera de forma automatizada con una versión de software en pruebas. Disculpen los errores.

El Lehendakari asegura que la nueva estación de Euskotren de Hendaia será el “eslabón estratégico” del Corredor Atlántico que atraviesa la UE

27 de junio de 2022
Transcripción
(saludos) (sonido de txistu) (aurresku) Hirigune Elkartearen buru, Departamentuaren buru, Akitania Berriko buru, Euroeskualdearen buru zaren Akitania Berriko buru, suprefecta baita Mugikortasun sindikatuaren goi arduradunok, Hendaiako auzapeza, Eusko Jaurlaritzaren sailburua, Gipuzkoako Foru diputatua, Irun eta Hondarribiko goi ordezkariak eta baita Euskotreneko ordezkariak, trenbide sareetako arduradunok, jaun andreok, egun on, bonjour. Elkarrekin egindako bideak bere fruitua eman du. Aurrez aurre izan ditugun erronka ezberdinei zubilanaren bitartez erantzun diegu eta gaur irmo adieraz dezakegu. Hendaiako gune intermodala Europar Batasuna zeharkatzen duen Korridore Atlantikoaren katebegi estrategikoa bilakatu da. Inbertsio hau urrats garrantzitsua da. Krisi klimatikoari aurre egiteko helburuak ezarrita daude eta onartu ditugu: 2030garren urterako Europako oinarrizko trenbide sarea osatu behar da eta 2050erako Europako trenbide sare globala. Euskadiren konpromisoa berresten dugu eta alboan izango gaituzue Europar Batasunetik datozkigun betebeharretan urratsak ematen jarraitzeko prest. Hendaian jatorria eta helmuga duten 700.000 bisitari edo bidaiari baino gehiagori emango die zerbitzua Euskotrenek. Zerbitzu horren muinean dago Euskal Trenbide Sarearen lan eskerga eta 2020ko ekainetik, mugaz gaindiko biztanleria Hendaiako tren geltokiaren bide bikoitzaz baliatzen da. Orain, geltoki irisgarriagoa eta ikusgarriagoa daukagu, mugaz gaindiko mugikortasunaren mesedetan. La construcción de la nueva Estación del Topo como parte del "Pôle d'échanges multimodal" de Hendaia ha sido un paso fundamental en un largo trabajo de colaboración entre nuestras instituciones. La nueva estación de Hendaia llevada a cabo por el Gobierno Vasco ha permitido ampliar el edificio de viajeros, mejorar las condiciones de acceso y contar con la segunda vía. Los proyectos no terminan aquí. Está en marcha el proyecto Transfermuga con la perspectiva de la implantación del tercer carril entre Donostia e Irun/Hendaia, que facilitará que trenes directos puedan unir Baiona y Donostia. Además, la Y vasca avanza. Va a permitir que la red en ancho convencional llegue a Donostia, Bilbao y Gasteiz. Queda mucho por hacer y la mejora de las infraestructuras ferroviarias al sur de Burdeos aportará mayores beneficios a los que de por sí supondrá la culminación de la Y vasca y el tercer carril hasta Irun/Hendaia. Creemos firmemente en el valor añadido de la cooperación transfronteriza como instrumento esencial del proyecto y desarrollo de las políticas de la Unión Europea. Creemos también en el Corredor Atlántico como eje de desarrollo económico y social para nuestra ciudadanía. Sigamos construyendo juntos un territorio económicamente más resiliente, socialmente más justo y ambientalmente más sostenible. Jarrai dezagun bada bidea elkarrekin egiten. Zorionak eta eskerrik asko.sko.
Un comentario
  • ¿Algo que decir?… comenta este vídeo
  • @RailPressNews
    28 de junio de 2022

    Comentario de Twitter:
    El Lehendakari asegura que la nueva estación de Euskotren de Hendaia será el “eslabón estratégico... https://t.co/psJFEXMXdS

Cargos asistentes al acto