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El Departamento de Trabajo considera el paro de los transportistas posible causa justificativa para la presentación de ERTEs de fuerza mayor

2022 March 24
2 comments
  • 2022 March 27

    Inork ez du behartzen galeretara lan egitera lehia osasuntsu batean ahal diren bitarteko guztiekin, ibilgailu-parkea handituta egon daiteke aukera desberdinetarako, eta zenbakiak ez dira ateratzen faktore desberdinak daudenean eta dibisa arriskua egon daitekeenean. Aukera bat izan daiteke, halaber, garraio-kooperatibek kudeatutako belaunaldi aurreratuagoko bioerregai edo erregai miniplantak erabiltzea. Materiala zaborretik olio birziklaturaino izan daiteke, eta inportazioen mende egotea saihesten du nagusiki. Industria-mailan sintesi-gasarekin lan egitea garestiagoa da, baina ikatz nazionaleko arro ustiagarriak ere badaude; hori bai, gas-bahiketa eragin dezaketen isurketen gaia betez, hainbat kooperatibatan erabili beharreko energia berriztagarriko azpiproduktuak eraldatzeko, baita konbertsio-alternadore egokitua duten ibilgailuetatik etxeko hornidura emateko ere.

  • 2022 March 27

    Nadie obliga a trabajar a pérdidas en una sana competencia con todos los medios posibles puede el parque de vehículos esté agrandado para las diferentes alternativas y los números terminan por no salir cuando concurren diferentes factores y puede haber riesgo de divisa. Una opción también puede ser el empleo de miniplantas de biocombustible o combustible de otra generación más avanzada gestionada por cooperativas de transporte. El material puede ser desde la basura hasta el aceite reciclado evita depender de importaciones principalmente. Trabajar a nivel industrial con gas de síntesis es más costoso aunque también hay cuencas de carbón nacional explotables, eso sí cumpliendo el tema de las emisiones con posible secuestro de gases para su transformación subproductos con energía renovable a utilizar en distintas cooperativas incluso para dar suministro doméstico desde vehículos con alternador adaptado conversión.

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