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Euskadi cierra 2021 con 42 personas fallecidas por accidente de tráfico, 9 menos que en 2019, a pesar de la recuperación de la movilidad

2021 December 31
4 comments
  • Photo JAVIER MARTÍNEZ VADILLO
    2022 January 11

    Eta denboren kudeaketa hori estres presaren iturri bihur daitekeenez, batzuetan ez gaude ibilbide judizialaren iturri izan behar dugunarekin bereziki ezbeharrak daudenean.

  • Photo JAVIER MARTÍNEZ VADILLO
    2022 January 11

    Y esa gestión de tiempos pueda convertirse en una fuente de estrés prisas hacen a veces no estemos a lo que tenemos que estar fuente de recorrido judicial cuando hay siniestros especialmente.

  • Photo JAVIER MARTÍNEZ VADILLO
    2022 January 11

    Politika gehiago egitea lana tokikoa izan dadin, desplazamendurik gabe, eta horrek ibilgailuak mugiaraztea ekar dezan, in itinere istripu-arriskua areagotuz eta, aldi berean, ingurunean inpaktatuz, eta denborak erabiliz, horien kudeaketa inplikatuz.

  • Photo JAVIER MARTÍNEZ VADILLO
    2022 January 11

    Hacer más políticas para que el trabajo a poder ser sea local sin desplazamientos supongan movilizar vehículos aumentando el riesgo accidente in itinere y a la vez impactando en el medio y manejando tiempos implican gestión de los mismos.

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